UPUTSTVO ZA GRAĐANE O NAČINU PRISTUPA SERVISU ELEKTRONSKOG ŠALTERA
Za korišćenje elektronskog servisa potrebno je da imate PIN-kód ili D-broj.
Pin kod uz ličnu kartu možete dobiti odmah podnošenjem zahteva u najbližoj filijali ili službi filijale Fonda. Pin kod se dobija samo na lični zahtev ili zahtev opunomoćenog lica i ne može se obezbediti podnošenjem zahteva putem elektronske pošte.
D broj se dobija prilikom podnošenja zahteva, kada već postoji oformljen predmet podnosioca zahteva (jer je ranije vođen postupak za ostvarivanje prava iz PIO).
Da biste pristupili podacima o kretanju predmeta po Vašem zahtevu za ostvarivanje prava iz PIO, potrebno je da popunite podatke u sva tri navedena polja (JMBG, PIN-kód ili D-broj i Verifikacioni kod).
NAPOMENA Ukoliko vršite proveru kretanja predmeta po zahtevu za porodičnu penziju, u polje JMBG upisujete matični broj pokojnika i D-broj predmeta (koji dobijate odmah prilikom predaje zahteva na šalteru ako je pokojnik bio penzioner).
Nakon što popunite data polja po uputstvu, kliknite na dugme Prijava.